REAL-TIME ACTIVE ANALYSIS AND NUTURING (R.A.A.N)

R.A.A.N – Modellen

Ett systematiskt arbetssätt för att bevaka, analysera och kommunicera med kunder och potentiella kunder i realtid.

Rätt använd har R.A.A.N-modellen en hitrate på nivåer runt 50 % och ända upp till 80 % av skickade mail, meddelanden på LinkedIn, sms eller telefonsamtal.

Här kommer ett exempel på hur modellen kan användas.

Om du följer nyhetsmedier så kanske du upptäcker att ett lokalt företag precis har blivit uppköpta, bytt VD och har nu valt att fokusera på att rekrytera 50 nya medarbetare och storsatsar på att få alla företag i närområdet att flytta sin ekonomihantering till molnet.

Den här informationen skulle du då kunna använda för att kontakta den nya VDn och komma med ett erbjudande som är riktat mot att hjälpa företaget med sin storsatsning. Du skulle samtidigt kunna dela nyheten i sociala medier och tagga kundföretaget och i samma stund som VDn trycker på gillaknappen så får 30 av företagets 60 medarbetare syn på att ert företag existerar.

De upptäcker också att det är någon som bryr sig om deras satsning och deras utmaningar och har funderat på vad som kan behövas för att underlätta medarbetarnas vardag det kommande året.

Vill du veta mer?

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer. Fyll i formuläret så hör vi av oss inom kort.

Namn:

E-post:

Telefon: